mBank

Komunikat prasowy mBanku

05.12.201111:31

mBank wprowadza eKonto z darmowym internetem i tabletem

mBank jako pierwszy w Polsce oferuje rachunek osobisty z mobilnym internetem w pakiecie. W ten sposób zamierza zwiększyć swoją obecność na rynku mobilnym. Klienci, którzy wybiorą usługę, będą mogli cieszyć się nie tylko bezpłatnym kontem, ale i internetem za darmo nawet przez cały okres trwania umowy. Stałym klientom bank zaoferuje także tablety z dostępem do sieci.

eKonto za 0 zł w mBanku i internet mobilny w sieci 4G Play w pakiecie to kolejny przepis mBanku na wygodny rachunek. Oferta dostępna jest dla nowych i dotychczasowych klientów, a usługi można w prosty sposób zamówić on-line.

Aby za internet nie zapłacić nawet przez 12 miesięcy wystarczy korzystać z usług i produktów banku. W przypadku nowych klientów oznacza to, że przy zachowaniu aktywności, z darmowego internetu można korzystać przez cały okres trwania umowy. Z kolei dotychczasowi klienci banku mogą w prosty sposób uniknąć opłaty za usługę w ciągu pierwszych miesięcy umowy, a następnie korzystać z rabatu, dzięki któremu miesięczny koszt pakietu będzie jeszcze niższy.

Dodatkowo, stali klienci mBanku (posiadający „Ofertę dla Ciebie”, czyli automatycznie wyliczaną propozycję kredytową) – poza internetem mobilnym – mogą wybrać do rachunku eKonto także urządzenie mobilne: nowoczesny tablet Apple iPad 2 lub Samsung Galaxy Tab 10.1. Również ten sprzęt umożliwia korzystanie z szybkiego mobilnego internetu w sieci Play. W zamian klient co miesiąc płaci niską miesięczną stawkę za urządzenie i dostęp do sieci.

Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, odpowiedzialny m.in. za usługi mBanku, zwraca uwagę, że konto z internetem to pierwsza tego typu oferta na rynku.

mBank jako pierwszy w Polsce oferował bezpłatny rachunek bankowy. W 11. rocznicę działalności także jako pierwsi prezentujemy nowy pomysł na innowacyjny rachunek bankowy. Darmowy internet mobilny i tablety w dobrej cenie, oferowane użytkownikom wirtualnych kont, to nasz sposób na dalsze dynamiczne pozyskiwanie wiernych klientów i wyróżnienie się na rynku – mówi Kucharski.

- Bank internetowy i operator mobilnego Internetu to bardzo dobra kombinacja. Jeżeli obie oferty połączymy na ekranie tabletu otrzymujemy rozwiązanie idealne z punktu widzenia klienta - komentuje Bartosz Dobrzyński, Szef marketingu PLAY.

Wprowadzając konto w pakiecie z internetem mobilnym i tabletami wkraczamy również na nowe obszary perspektywicznego rynku mobilnego. Dzisiaj są na nim obecni operatorzy (udostępniający i sprzedający usługi telekomunikacyjne, w tym internet), producenci telefonów (odpowiedzialni za produkcję i dystrybucję urządzeń) oraz twórcy aplikacji mobilnych. Jako bank działaliśmy do tej pory na ostatnim polu, udostępniając usługi bankowości mobilnej w formie wygodnych aplikacji – mówi Paweł Kucharski. – Nowa oferta zmienia naszą rolę na rynku mobilnym, ponieważ dzięki niej, poza usługami finansowymi, zaczynamy oferować również internet i dystrybuować urządzenia mobilne – podsumowuje.

Konsekwentnie rozwijamy ofertę mBanku o usługi skupione wokół rachunku, które czynią go funkcjonalnym i sprawiają, że eKonto służy nie tylko do bieżącego regulowania płatności – dodaje Paweł Kucharski i podkreśla, że najnowsza propozycja banku pasuje do profilu klienta bankowości elektronicznej i wpisuje się w tendencje rynkowe, zgodnie z którymi internet mobilny staje się coraz popularniejszy. – Według prognoz w 2015 r. liczba użytkowników internetu mobilnego będzie wyższa od liczby użytkowników internetu kablowego. Wprowadzając nową ofertę, korzystamy z tego potencjału. Jest to także dobra okazja do promocji marki wirtualnego banku – dodaje dyrektor.

Wraz ze startem oferty rusza kampania promocyjna usługi, która będzie prowadzona w telewizji, internecie i sieci kin Cinema City. Kreacje reklamowe utrzymane są w stylu ostatnich działań promocyjnych banku, opartych na wizerunku trójki znanych już klientom bohaterów, obalających finansowe mity.

Szczegóły oferty eKonta z internetem i urządzeniami mobilnymi

Nowi klienci mBanku, którzy otworzą eKonto, mogą skorzystać z pakietu z mobilnym internetem w sieci 4G Play. Przy zachowaniu aktywności (aktywne korzystanie z karty płatniczej, regularne zasilanie rachnku), za internet mobilny i modem mogą nie zapłacić w ogóle. Dodatkowo, pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są bezwarunkowo bezpłatne.

Standardowa opłata miesięczna za urządzenie i dostęp do internetu jest stała i wynosi 35 zł/mies. Umowa zawierana jest na 12 miesięcy. Każdego miesiąca limit transferu danych wynosi 3 GB, przy czym korzystanie ze stron internetowych mBanku nie obniża tego limitu.

Dotychczasowi klienci mBanku, posiadający „Ofertę dla Ciebie”, mogą do eKonta zamówić zarówno mobilny internet w sieci 4G Play, jak i internet z tabletem (do wyboru urządzenia: Apple iPad 2 lub Samsung Galaxy Tab 10.1). Promocja gwarantująca dostęp do internetu za darmo obowiązuje w przypadku oferty z modemem. W jej ramach z bezpłatnego internetu można korzystać przez 4 miesiące (w trakcie trzech miesięcy należy zasilać rachunek), a na 8 kolejnych okresów udzielany jest rabat (29 zł zamiast 35 zł/mies. w zamian za regularne zasilanie konta). Pierwszy miesiąc korzystania z usługi jest bezwarunkowo bezpłatny.

Standardowa opłata miesięczna za modem i dostęp do internetu jest stała i wynosi 35 zł/mies. Umowa przy tej opcji zawierana jest na 18 miesięcy. Każdego miesiąca limit transferu danych wynosi 3 GB, przy czym korzystanie ze stron internetowych mBanku nie obniża tego limitu. W przypadku tabletów opłaty miesięczne także są stałe i wynoszą: dla Samsunga Galaxy Tab 10.1 – 79 zł/mies.; dla Apple iPada 2 – 99 zł/mies. Dodatkowo, obowiązuje jednorazowa opłata wstępna w wysokości odpowiednio: 79 zł i 99 zł. Umowa, bez względu na rodzaj tabletu, zawierana jest na 42 miesiące, a miesięczny limit transferu danych wynosi 5 GB.

Szczegóły nowej oferty mBanku dostępne są w internecie na mBank.pl.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

Załączniki

Kreacja promująca eKONTO z internetem w PLAY
GRAFIKA
132 kB

Kontakt dla mediów

Kinga Wojciechowska
Specjalista ds. relacji z mediami

Archiwum komunikatów