mBank wybrał agencje marketingowe

Mindshare, VML Poland, Grey Worldwide Warszawa oraz Brand New Heaven nadal będą obsługiwać mBank.

W ostatnich miesiącach odbyły się przetargi, w ramach których mBank wybrał agencje świadczące usługi marketingowe.

Obsługą mediową kampanii reklamowych banku, w tym kompleksowym planowaniem i zakupem mediów, zajmie się Mindshare. Agencją strategiczną została Grey Worldwide Warszawa, która będzie kontynuować planowanie i realizację kampanii reklamowych mBanku. Ostatnio firma przygotowała m.in. kampanię „Kredyt ma się rozumieć” dotyczącą kredytów gotówkowych banku.

Wspierać ją będzie Brand New Heaven. Z firmą tą mBank współpracował m.in. przy realizacji kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa w sieci „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, która została bardzo dobrze odebrana i otrzymała szereg nagród.

Z kolei strategia reklamowa marki w internecie została powierzona agencji interaktywnej VML Poland. Ten obszar jest kluczowy dla banku pozycjonowanego jako ikona mobilności.

- Z wybranymi ponownie agencjami bank współpracuje od kilku lat. W ostatnich przetargach wszystkie one potwierdziły wysoki poziom merytoryczny przy zachowaniu atrakcyjnych cen - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej mBanku. - Jednocześnie dziękujemy wszystkim firmom, które wzięły udział w przetargach - dodaje.

Zgodnie z wewnętrznymi procedurami banku, mającymi na celu efektywne zarządzanie budżetem, kolejne przetargi odbędą się za trzy lata.

Kontakt dla mediów

Krzysztof Olszewski
Rzecznik prasowy